Sociální, zdravotní, nemocenské a další druhy pojištění
Zapomněl jsem zaplatit prachy a přišel mi dopis s připomenutím uhrazení částky XY. Bylo tam uvedeno i jakési penále -10 Kč. Na konci dopisu stálo, že...
Byl jsem kvuli necemu u sve pojistovny a tam mi mimo jine rekli, ze vubec nevi, ze podnikam. Jak je to mozne, kdyz jsem pri registraci na zivnostaku...
Dobrý den, jelikož jsem student, platí za mě zdravotní pojištění stát. Ale jak je to, když nechodím do školy o prázdninách? A jak to s pojištěním...
Je možné uplatnit výdaje paušálem, abych nemusel platit sociální pojištění, pokud se s těmi procenty vejdu pod hranici nízkého zisku? Děkuji
http://www.podnikatel.cz/clanky/podnikajici-absolventi-plati-minimalni-zalohy/ Jako student zatim nemusim platit zadne pojistne, zdravotni za me...
Chápu správně, že i když tento rok s podnikáním seknu, budu muset příští rok platit soc. pojištění, protože jsem překročil minimální hranici pro...
Dobrý den, chtěla bych se vás zeptat - když má vůči mně finanční úřad, ČSSZ nebo zdravotní pojišťovna nějaké pohledávky (u ČSSZ např. když náhodou...
zdravim, panove, nevite, jak to je s pojistenim po tom, co prerusim zivnost? co vsechno se pak musi platit?
Třeba na důchod, nemocenskou atd při volné živnosti. Co si o tom myslíte - platíte sociální pojištění, i když nemusíte?
Letos jsem byl na Správě sociálního zabezpečení s potzvrzením o studiu, abych měl pojištění při veldejší činnosti. Řekli mi, že tedy nemusím platit...
Co přesně znamená, že jsem nezaopatřené dítě, resp. že se "soustavně připravujeme na budoucí povolání" (viz...
Dobry den, dozvedel jsem se, ze kdyz zacinam podnikani, nemusim platit zdravotni pojisteni. Mam tam ale zajit osobne s vypisem ze zivnostenskeho...
Ahoj, Na http://www.jakpodnikat.cz/zalohy-na-socialni-pojisteni.php se píše, že zálohy na sociální pojištění musím platit měsíčně. Podnikatelé s...
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.